Web sitemizde çerezler ve benzeri izleme teknolojileri kullanılmaktadır. Çerezlerin ve benzeri izleme teknolojilerinin pazarlama/reklam faaliyetleri, sitemizin daha işlevsel kılınması ve kişiselleştirilme amaçlarıyla kullanımına onay verebilir veya ‘’Tercihler’’ butonu ile çerezleri yönetebilirsiniz.
Aralık 2020
Tekstilden mücevherata 2020 yılının en değerlileri
YILIN EN DEĞERLİ LÜKS TEKSTİL VE MÜCEVHER MARKALARI…
974 yılında markalara danışmanlık hizmeti sunma amacıyla kurulan Interbrand, 2020 yılına ait ‘En İyi Küresel Markalar’ raporunu paylaştı. Raporda yer alan isimler arasında lüks tekstil ve mücevher markaları da önemli bir yer tutuyor. Biz de bu markaların geçtiğimiz yıla oranla değişen 2020 yılı değerlerini sizin için listeledik.
Louis Vuitton
Louis Vuitton, %-2’lik büyüme oranıyla 31,720 milyar dolarlık bir marka değerlemesine sahip. Bunun yanı sıra dünyanın en değerli lüks perakende markası olan Louis Vuitton, 2020 yılında tüm endüstrilerin dahil olduğu en iyi küresel markalar listesinde geçtiğimiz yılki değerini koruyarak 17. sırada yer aldı.
Chanel
Chanel, %-4’lük büyüme oranıyla 21,203 milyar dolarlık bir marka değerlemesine sahip. Bununla beraber marka, 2020’nin en iyi küresel markaları listesinde geçen yıla göre bir basamak yükselerek 21. sırada yer aldı.
Hermès
17,961 milyar dolarlık bir marka değerlemesine ve %0’lık büyüme oranına sahip olan Hermès, 2020 yılının en iyi küresel markaları listesinde geçtiğimiz yılki yerini koruyarak 28. sırada yer aldı.
Gucci
%-2’lik büyüme oranıyla Gucci, 15,675 milyar dolarlık marka değerine sahip. Marka, Interbrand’in 2020 yılının en iyi küresel markaları listesinde geçtiğimiz yıla göre bir basamak yükselerek 32. sırada yer aldı.
Cartier
%-9’luk büyüme oranıyla 7,494 milyar dolarlık marka değerine sahip olan Cartier, bir önceki yıla göre beş basamak gerileyerek 73. sırada yer aldı.
Dior
Dior, %-1’lik büyüme oranıyla 5,988 milyar dolarlık marka değerine sahip. Marka, en iyi küresel markalar listesinde, geçtiğimiz yıla göre bir basamak gerileyerek 83. sırada yer aldı.
Tiffany & Co.
4,966 milyar dolarlık bir marka değerlemesine sahip olan Tiffany & Co.’nun marka değeri, bir önceki yıla göre %7 oranında azaldı. Bunun yanı sıra 2020 yılında tüm endüstrilerin dahil olduğu en iyi küresel markalar listesinde 94. sırada yer alan marka, geçen yılki yerini korudu.
Burberry
Burberry, 4,809 milyar dolarlık marka değerine ve %-8’lik büyüme oranına sahip. Marka, 2020 yılının en iyi küresel markaları listesinde bir önceki yıla göre bir basamak gerileyerek 97. sırada yer aldı.
Prada
Prada, 4,495 milyar dolarlık marka değerlemesine sahip. Şirketin marka değeri, bir önceki yıla göre %6 oranında azaldı. Bunun yanı sıra marka, Interbrand’in 2020 listesinde geçtiğimiz yıla göre bir basamak yükselerek 99. sırada yer aldı.